Vandaag geopend van 9.00 tot 17.00

Openingtijden

  • Maandag 9.00 tot 18.00
  • Dinsdag 9.00 tot 18.00
  • Woensdag 9.00 tot 18.00
  • Donderdag 9.00 tot 18.00
  • Vrijdag 9.00 tot 18.00
  • Zaterdag 9.00 tot 17.00
  • Zondag gesloten
×

Winkelmand

De winkelmand is nog leeg. Voeg eerst artikelen toe aan je winkelmand.

Management Algemeen

6 producten in Management Algemeen

  1. LEAN voor de overheid
    LEAN voor de overheid
    Bert Teeuwen
    € 23,75
    Het huidige imago van de overheid is niet best, er kan veel verbeterd worden aan de publieke dienstverlening en efficiëntie. Een van de kansen die voor het grijpen ligt is het verbeteringsprogramma LEAN; meer met minder. Bij de Leanoverheid staat de... Meer informatie
  2. Het groot strategieboek
    Het groot strategieboek
    Paul Pietersma;Gerben van den Berg
    € 24,00
    De essentie van strategie Slimme strategische keuzes maken organisaties interactiever, authentieker, flexibeler en slagvaardiger. De inrichting van het strategieproces is hierbij een kritische succesfactor voor het uiteindelijke resultaat. Maar hoe... Meer informatie
  3. No guts, no story
    No guts, no story
    Simone Driessen;Niek Karsmakers
    € 14,99
    Wanneer je als ambitieuze professional zelf je loopbaan in handen wilt nemen, zijn dit vragen die regelmatig door je hoofd spoken. Ook bij Simone Driessen en Niek Karsmakers twee young potentials aan de start van hun carrière sloeg de twijfel soms... Meer informatie
  4. De gebruiksaanwijzing van uw medewerker
    De gebruiksaanwijzing van uw medewerker
    Hans Faas
    € 15,75
    Wie een Ikeakast in elkaar wil zetten, pakt daar de gebruiksaanwijzing bij. Dat spreekt voor zich. Maar waarom denken we iets veel complexers, zoals communiceren met medewerkers, collegas en bazen, dan zonder gebruiksaanwijzing te kunnen?... Meer informatie
  5. The alignment factor
    The alignment factor
    Cees B.M. van Riel
    € 46,90
    Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder fi nanciers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders ... Meer informatie
  6. De beleveniseconomie
    De beleveniseconomie
    B. Joseph Pine;James H. Gilmore
    € 30,90
    Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op? Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw ... Meer informatie

6 producten in Management Algemeen